Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~KyRo4 | użytkownik

imię i nazwiskoKrzysiek adresCalifornia zarejestrowany10.07.2008 @13:15:11 ostatnio na stronie01.07.2014 @13:19:23
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5207609
digarty31 komentarze5779 posty na forum4

komputer / sprzęt
Canon a460, EOS 450d, Sony MDR- XD100

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~rafalkalinowski    21.10.2009 @09:15:54
Dziękuję za oceny
+Casiel    20.10.2009 @21:31:05
świąt?
to zaczekaj chwilę....rybę podam
~Paaul    20.10.2009 @20:52:46
No niestety, boje się tej matury ;_____;

A ten, miałam egzamin wczoraj i.. dupa!
Plac manewrowy pokonałam elegancko - mimo problemów ze sprzęgłem.
Tak mi się noga trzęsła jak jechałam do tyłu! Nie mogłam jej uspokoić xD
No ale gdy wjechałam w kopertę przyszedł egzaminator, powiedział że zaliczone i spytał: "Stresowała się pani?" Odpowiedziałam, że tak a on na to: "No właśnie słyszałem na zewnątrz jak sprzęgło chodziło" xD

Później podjazd pod górę i na miasto. Po 20minutach wjechałam w jakąś dziwną uliczkę, bez żadnych znaków i .. wymusiłam pierwszeństwo ><"
Oczywiście egzamin przerwany. Ale jak się później okazało to jako jedna z pięciu osób wyjechałam na miasto! (na 40zdających) .

W każdym bądź razie kolejny egzamin mam 28.10, w przyszłą środę. Mam nadzieję, że teraz mi się uda - bo jak nie to dopiero po maturze będę zdawała, bo mama mówi że za dużo opuszczam szkoły przez te egzaminy ! ><"

No, a wracając do studiów i życia.. Mam nadzieję, że się dostanę, chciałabym, baardzo. O, pytałeś o kogoś przy kim mogłabym spędzić resztę życia, tak, jest ktoś taki.. ^^
_______
Art is a division of pain.
~Paaul    20.10.2009 @07:17:44
Ajj, przepraszam! Odpiszę Ci jak dzisiaj wrócę ze szkoły!
_______
Art is a division of pain.
~ewelinka323    19.10.2009 @23:26:46
nikt mnie tu nie rozumie... ja tam wicej ostrości nie potrzebuje, a Tyy możesz sobie zrobić zyletę! to miało być nieostre, ale niewazne, wszystkie moje prace zachowam dla siebie, nigdy juz nikt niczego tu nie zobaczy!
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
+Casiel    19.10.2009 @21:02:30
przeziębienie tylko. chlip.
:c)
+Casiel    19.10.2009 @20:46:31
pogoda ssie.
zarypanym robotą po uszy.
i jeszcze jakieś choróbsko czy cóś.

~rafalkalinowski    18.10.2009 @22:54:57
Dziękuję
+Casiel    18.10.2009 @21:46:50
dzięki :c)
co tam Panie?
~KyRo4    18.10.2009 @21:07:36
matura...ech.. to jest masakra.. (moja siostra pisala)
no, ale kiedys na pewno sie poczysz i wypadniesz niezle.. dostaniesz sie na studia, zdasz prawko i bedziesz cieszyc sie wesołym i dlugim zyciem u boku... własnie? jest ktos taki? (:

co do prawka, to podobno ciezko zdac za pierwszym razem, ale wierze, ze dasz radę! trenujesz poza zajeciami np. z tatą lub mamą? bo przez, to nabierasz wprawy (:

nie takie nudne, bywają gorsze przypadki ...ale w tym roku duzo stresu niestety bedziesz miala...na pewno juz masz.. bedzie happy end! ;D

odpoczynek jest wazny.. kurde mowie jak lekarz xD ale co ja biedny na to poradze? ;D
~Paaul    18.10.2009 @21:01:18
I błagam, tylko nie pani profesor xD
_______
Art is a division of pain.
~Paaul    18.10.2009 @20:58:48
A jakoś żyje. Chora tez jeszcze nie byłam (a to bardzo dziwne w moim przypadku, serio!) Cały czas jestem zajęta, nie mam na nic czasu. W sumie nie wiem dlatego bo niby matura w tym roku ale.. ja nie robię NIC, nie uczę się na sprawdziany ( w sumie jeszcze nic nie było poważnego) i nie uczę się do matury.
Co prawda chodzę na kursy przygotowawcze z biologii i polskiego - po 4 godziny, całą sobotę mam z głowy ><" i na dodatkowy angielski i matmę w tygodniu ale to wszystko.
Oprócz tego nie robię nic, i powoli zastanawiam się czy dostane się na studia dzienne, na dietetykę/technologię żywności z takim słomianym zapałem..
Echh, to wszystko przez ta pogodę!
I jeszcze jutro mam egzamin na prawo jazdy. Druga próba. Za pierwszym razem po wjechaniu tyłem w kopertę (na placu) nie zaciągnęłam ręcznego i samochód mi zjechał bo było z górki oO

Tak, i oto prowadzę nudne i bezwartościowe życie. odpocznę sobie gdy rodzina wyjedzie po świętach, w styczniu na tydzień w góry. Będę miała cały tydzień wolności, uhuhu, całe szczęście bo się tu wykończę ><'
_______
Art is a division of pain.
~Paaul    18.10.2009 @20:49:28
Zgadza się, 80tka ^^
Musze sobie kupić jakiś porządny obiektyw makro, ale niestety funduszy brak. Może jakoś w przyszłym roku się uda

A co tam ciekawego słychać?
_______
Art is a division of pain.
~Paaul    18.10.2009 @20:43:44
Hahah, żadna przyjemność. Nie musisz wystawiać komentarzy - wystarczy że przejrzysz zdjęcia i powiesz co w nich jest nie tak
_______
Art is a division of pain.
~Paaul    18.10.2009 @20:29:41
Dziękuję! ^^
_______
Art is a division of pain.
~CzikiTa16    12.10.2009 @20:50:51
hehee, znowu dziekujeee... ;D
~CzikiTa16    11.10.2009 @19:55:33
no pewnie
~CzikiTa16    11.10.2009 @17:05:40
no jakieś się jeszcze znajdą...
~CzikiTa16    09.10.2009 @19:55:23
ponowne dzieki
~CzikiTa16    05.10.2009 @23:26:17
no cóż... dziękować ;P
~CzikiTa16    05.10.2009 @23:18:32
miłej nocki... hehe
~CzikiTa16    05.10.2009 @23:15:42
dziękuje za komentarzyk i ocenke
~ewelinka323    03.10.2009 @13:47:05
myślałam, że o tej h juz bedziesz ślubował
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~ewelinka323    02.10.2009 @00:25:16
23:32 ---> chwila zejścia z tego miejsca:> : D jak to ładnie wygląda.

ostatnio edytowane: 2009-10-02 00:25:36
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
~ewelinka323    21.09.2009 @20:50:14
w tym wypadku to kalosze sie przydadzą:p
_______
"Każdy powinien w sobie podtrzymywać święty płomień szaleństwa. I postępować jak osoba normalna."
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 48 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt